Про мене

Моє фото
Вітаю всіх хто завітав до мого Хобіленду. Мене звати Марина. Живу і творю у славетному місті Києві. Раніше я захоплювалась тільки в'язанням, потім шиттям, сьогодні я зрозуміла, що у світі рукоділля стільки всього незвіданого мною та цікавого... що рамки моїх захоплень значно розширився. Про всі мої походеньки ви дізнаєтесь у моєму блозі. Заходьте в гості, сподіваюсь всім буде цікаво! Завжди рада новим знайомствам)))

понеділок, 5 січня 2015 р.

Білі та пухнасті

Ні, це не перша вязалка у новому році, просто за браком часу, у мене залишилось багато непоказаного. Я спробую швиденько вам показати всі свої минулорічні роботи. 
Ось такі шкарпетки сплелись у подарунок для сестри... білі і пухнасті... На початку роботи вони мені не дуже сподобались, але я все таки вирішила довязати - результат превершив мої сподівання. Вийшло досить таки непогано!

Нет, это не первая моя вязалка в новом году, просто и-за нехватки времени у меня осталось много непоказаных работ и я попробую их быстренько вам продемонстрировать.
Вот такие носочки я связала в подарок на Новый год сестре... белые и пушистые... Вначале роботы они мне что-то не очень нравились, но я решила их все-таки довязать - результат превзошел мои ожидания. Получилось таки не плохо!
 
Пряжа Ангора Рам, грам 60, спиці №2,5





Модель взята з Верени. Я правда зробила без верху, щось не дуже гарно він виходив з цих ниток. Далі ділюсь схемами, може комусь знадобиться. Я правда вязала не так як в описі зверху, а від миска. Там доречі є і чоловічий варіант. Класна ідея для Family Look.

Модель взяла из Верены. Я правда сделала без верха, потому что из этих ниток, что-то не очень выходило. Далее делюсь схемами, может кому то пригодится. Я правда вязала не так как в описании, а от мыска.  Там кстати есть и мужской вариант. Классная идея для Family Look.







8 коментарів: