Про мене

Моє фото
Вітаю всіх хто завітав до мого Хобіленду. Мене звати Марина. Живу і творю у славетному місті Києві. Раніше я захоплювалась тільки в'язанням, потім шиттям, сьогодні я зрозуміла, що у світі рукоділля стільки всього незвіданого мною та цікавого... що рамки моїх захоплень значно розширився. Про всі мої походеньки ви дізнаєтесь у моєму блозі. Заходьте в гості, сподіваюсь всім буде цікаво! Завжди рада новим знайомствам)))

середу, 25 березня 2015 р.

Кролячі перегони

Сьогодні познайомлю вас зі своїми улюбленими кроликами. Зшилось ціле сімейство, аж 9 персон! Іноді від такої кількості втомлюєшся і стає нудно, але не в цьому випадку. Спочатку з'явились на світ 4 біленьких флісових кролики і недовго думаючи, я розмістила ще 5 на жовтому шматочку флісу. Тільки подивіться які у них милі мордочки!!!

Кожному вручила пасхальне яйце виконане з бавовни.
На старт! Увага! Руш!

Кожен зайняв свою позицію і поспішає в "хороші руки"


 


Собі, нажаль, не залишила жодного... всі вирушили на пошуки нових гоподарів)))

12 коментарів:

  1. Смешные кролики!!! Замечательные подарки к Пасхе!!!

    ВідповістиВидалити